piątek, 7 marca 2014

Tag'i *O*

Hej!


W dzisiejszym poście będę odpowiadać na pytania Gosi, mojej przyjaciółki z klasy ;)
Ps. (Gosiu, mogłaś na swoim blogu już te pytania do mnie napisać a nie w mailu, ale ok, widzę że tak robisz xD)

1. Skąd się wzią twój nick, Arivena? (Miałam cię zapytać o to w klasie ale ciągle zapominałam, ale teraz mi musisz odpowiedzieć :d)

Skąd... Może kojażysz firmę Venari? No więc, spodobała mi się ta nazwa (a akurat miałam manię na przemienianie sylab np. po-duszka > duszka-po :D ) i przemieniłam wyraz Ven-ari na Ari-ven, tylko coś mi się nie zgadzało więc dodałam "a" i wyszła: Arivena :D

2.Jaka jest twoja ulubiona gra?

Hmmm... Chyba MSP :D

3.  Plastyka vs. WF?

Przecierz wiesz ;P no ale jeszcze raz ci odpowiem.... Plastyka <3

4. Grałaś w Minecraft?

Czy grałam? Pewnie! Dopóki Komputer się nie przepalił ;_; ale jak na Windowsa XP, o pamięci RAM chyba tylko 12 Mb, rok grania to i tak niezły wynik ;p 

5. Ile masz w domu urządzeń elektrycznych? (komp, laptop itp.)

2- Komputery ;p 1- laptop, 1- Tablet, 5- komórek *-* (2 działają ;p) i jeden Kindle :D
a tak z pozostałych to jedno TV i jedno radio :)
 
6.  Masz rodzeństwo?

Nie ;-;

7. Skąd wiesz o msp?

Kiedyś (gdy byłam mała oczywiście) lubiłam Mlp, i zamiast Mlp wpisałam w google  Msp, i jak dziecko, nie popatrzyłam sie co klikam i mi ta (dla mnie) irytująca strona wyskoczyła no i pisało tam (bo już czytać umiałam ;p) "Bądz sławny!","Zarabiaj Starcoins!".... itp. itd. :p no i wcisłam, nowy urzytkownik, zrobiłam co tam trzeba i sobie grałam ;p

8. Jaki masz kolor włosów?

 Jasny brąz

9.  Czy jak byłaś mała bawiłaś się lalkami?

No wiesz co?! Foch! pewnie że nie! Ja tylko pluszaczki ;3

10. Co teraz robisz?

Choruje xD
 _____________________________________________________________________________________________ 

To na tyle :( Acha i ja się zastanowie kogo o'tagować :D

Pa,pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz