sobota, 15 marca 2014

Konkurs ;3

Hej!!!

przepraszam że dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu ;c

Ale tak, pewnie się zastaniawiacie jaki to konkurs, co jest do wygrania? itd. itp. Więc najpierw postanowiłam wam napisać jakie są zasady i co trzeba zrobić, a potem przedstawie nagrody :D

Na czym polega ten konkurs?

Musisz wymyśleć krótki ( 4 wersy wystarczą) wierszyk o msp, są 3 miejsca (i 3 nagrody ^^) i ten wierszyk który najbardziej mi się spodoba, a raczej 3 wierszyki, zostaną nagrodzone :)

Nagrody:

Są to konta, niezwyłe bo niemożna owych zrobić... są to konta obu-płciowe, tzw. obojniakowe, jak nie wierzycie to możecie sobie wpisać nicki tych kont do wygrania:

Jony12322
SilnaSonia1324
DziwnyCzlofiek120

to są konta do wygrania :) acha, i 1 miejsce będzie mogło wybrać z tych 3 kont, 2m. z 2 kont, a dla 3 miejsca zostanie ostatnie konto.

Zasady:

1. pewnie, jak ktoś czyta mojego bloga zauważył że z boku pojawiła się taka mini ikonka, czy coś takiego, w karzdym razie tam nad tym pisze że do wygrania takie OP. konto i żeby wpisać swój e-mail, a w temacie w piszcie Wiersz. a potem napiszcie pod spodem swój wierszyk i nick na msp i które konto chcecie, bo jak ktoś wygra to napiszę oczywiście o tym na blogu, ale hasło podam przez pocztę na msp.

Pozdrawiam
- Arivena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz