wtorek, 11 marca 2014

Nowości u mnie + moja klasa xD

Hej!!!

Przepraszam że dawno nie pisałam postów ale był sprawdzian z angielskiego wczoraj no i musiałam się trochę pod uczyć ;-;

Ale ok, mieliśmy też wczoraj dzień kobiet i dostałam sweet misia i kwiatki i czekoladki, od chłopaka ❤ no a tak poza tym to się nic nie działo w sumie.

Moja Klasa

Postanowiła że najpierw przedstawienia wam moją klasę w kolejności jakiej pamiętam xD. I będę pisać 1 literę nazwiska

1. Ja XD, Ala A.
2. Patrycja P.
3. Artur L.
4. Arek K.
5. Ola J.
6. Gosia P.
7. Jasiek S.
8. Ania T.
9. Paweł C.
10. Patryk J.
11. Beatka N.
12. Ola S.
13. Jagoda P.
14. Magda O.
15. Oliwia M.
16. Darek P.

Jak coś to nie jest kolejność alfa. Bo nie chciało mi się, ale jest nas w klasie 16, dobra teraz wam po grupuje tych co lubie , BFF itd.
Ps.  Raczej lubie wszystkich z mojej klasy bo się taka fajna trafiła i nie ma żadnych "rozbójników" xD

BFF: Gosia, Pati, Arek

Lubie: Ola, Beatka, Madzia, Artur, Paweł, Patryk, Jaś.

Nie lubie: Oliwia, Jagoda, Darek, Ania.

To na tyle ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz